блог

Діти в Медан робить занадто багато

У мене є пам'ятне дитинство ... і до сих пір пам'ятають ті часи дуже чітко ... мій звичайний день, як би, школа до 3p.m, готові домашні завдання з в машині! Коли повернувся додому, ванна, змінилася і просто сидіти прямо перед телевізором дивитися мультфільм ... Я б тоді обід і один раз зробили з останнім прийомом їжі протягом дня, я був із зовнішньою ногою м'яч з братом .. (Я був шибеником) .. і було б, як до 8 вечора моя мама кричала б подзвонити нам в будинок, змінилися й поклали в ліжко ... Це просто так .. весело і просто ...

Тому, коли я народила 2 хлопчиків, я хочу, щоб переконатися, що вони мають приємний та пам'ятний з них, а ... ми залишилися вдома головним чином і тільки почав брати дітей до падіння малят, коли вони були 7 місяців .. , А потім поступив на їх Highscope на 18 місяців ...

Коли Jadon виповнилося 3, батьки його друзів почали говорити про те, як він / її дитині відвідувати уроці малювання, англійської мови, мандарин класу або інших класів дитини після школи ... один з них навіть відвідувати Highscope вранці і пішов з Kinderland потім! ! ... Смішно, це батьки, то часто приходять до мене і запитав, які додаткові класи, які Jadon і Елсон беруть ... І коли вони почули, що я сказав НІ, вони будуть повторювати те ж саме питання мені, переконавшись, що я зрозумів, що вони просили ..

Я ніколи не розумію, чому батьки так прагнуть швидкості їх освіти дітей .. Kumon, математика центру, був особливо популярний ... Я не впевнений, якщо ці батьки відчувають, що вони хочуть, щоб їхні діти швидше, або що ... (вони люблять порівняння, хто є хто це діти, в яких рівень Kumon) ..... якщо ви не знайомі з Kumon, це в основному тільки математика практиці центру ... Діти дані листи просто практикують .. наприклад, 2 +1, 2 +2, 2 +3, тобто його загиблих фіксованою питання ...

Потім, коли Jadon потрапив в K1 в Піаже, це був найгірший ... боже мій, більшість його однокласників, я б сказав, як 95% з них відвідують поза класів, після школи, як 6 днів в тиждень! Можна сказати, що ці діти не мають вільного часу, щоб займатися іншими справами на всіх! .. Я визнаю, що я паніці спочатку теж .. і знову, я запитав, Jadon і Елсон відвідують поза класів ... і я знову сказав ні ... крім мандарин, основною метою якого є у інших дорослих говорити з ним мовою ...

Замість цього, я був зайнятий шукаєте багато спортивних заходів для хлопчиків зробити ... як плавання і, карате для самооборони ... бути батьком для 4 і 6 років, я розумію, що школа роботи важливі, але я просто відчуваю Діти, які в Медан здійснюють занадто багато їх ліва півкуля мозку ..

Тоді я попросив батьків не думають, що діти роблять занадто багато, всі вони відповіли те ж саме зі мною ... ", а не дозволити їм залишитися вдома і дивитися телевізор і грати, і що ми не знаємо, як навчити їх особисто ... "Я відчуваю реальну дивно чути ці слова ...

Я відчуваю, що багато місцевих мами тут все ще є традиційний менталітет, як стара система шкіл традиції, згідно з якою багато домашніх завдань є обов'язковим в школах .. Однак, насправді, і було доведено і випробувані, що діти потребують спортивних заходах! і з тим, він тренує дітей бути командним гравцем і лідером, де ці 2 важливих факторів, необхідних в реальному світі, що ми все видивляються найбільш індивідуальний ...

і VDO гри, було доведено, щоб допомогти дітям у здатності до навчання .. і я абсолютно підтримуємо, що звук ... Здивовані? Ігри навчити їх думати швидко і реагувати на проблеми та ситуації краще .... Якщо я коли-небудь про це його матері однокласника, вони повинні думати, що я божевільний жінка ... (вибачте, не міг знайти зворотний посилання на ці статті)

стверджують, що батьки не мають часу і можливості навчити свою дитину, його пригнічує почути, що ... і, безумовно, нерозумно і виправдання ... ІМО, діти краще засвоюють від батьків і що ми, як батьки будуть знати сильні і слабкі сторони наш власний дитина ... як на землі, ці батьки думають, що відправка на додаткові заняття зроблять їх Skyrock краще ... для поширюється, так, але все ж не такий, як ми проводимо час з ними ..

найгірше ще, то батьки скаржаться, скільки $ $ $ вони платять кожен місяць на додаткові заняття ... коли я чую, що ... я просто хочу, щоб поставити їм питання ... Але як ми всі знаємо », наскільки ми можемо бути праві, деякі речі краще не говорити "

Популярність: 7% [ ? ]

Share This Post

10 Відповідей на "Діти в Медан робить занадто багато"

  1. Chomel відповів на 16 червня 2009 в 8:58 #

    :) ) Це правда ... Я думаю, що в даний час мумія Медан є навіть kiasu ніж сінгапурський ... і я згоден з вами близько Kumon .. хоча деякі діти можуть зробити Kumon листа добре, але коли справа доходить до іспиту школи, вони не знають, як це зробити. На жаль, існує не так багато заходів на свіжому повітрі в Медан ...

  2. marsangel відповів на 16 червня 2009 в 2:31 вечора #

    Це забавно, як ви написали це тільки через кілька днів після пам'ятного телефонного дзвінка з моєю сестрою в законі. Це дуже запам'ятовується, тому що ми обоє дуже різні думки, коли справа доходить до виховання дітей. Вона висловила розчарування з приводу Піаже, тому що немає іспит для K1 студентів. Я був вражений, коли почув це, але я дозволив їй продовжував з нею скаржитися. Вона сказала, що вона зберігається в гонитві за вчителями, запитують, чому не було іспитів, і чому студенти не потрапив.

    Серйозно, була вона коли-небудь читав батьківських журналах або книгах? Невже вона чула навчання цілісної і кілька концепцій інтелекту? Або принаймні Монтессорі? Щоб кожна дитина унікальний і краще, якщо ми закликаємо їх продовжувати свої таланти?

    Мені було шкода сина, тому що він повинен повернутися додому, до написання сесії зі своєю матір'ю. Два рази на день. І вона підкоряє його речі і слова не вчили ще в школі, а потім мене турбує, коли вона не знає, як pronouce ці слова правильно. Вона навіть сказала, що хоче сина говорити, як рідного, тому вона звернулася до мене за допомогою. Мені дуже шкода, але я народився тут і ні на що, не існує способу, що я ніколи не зможе мати акцент на рідному (насправді, кожна країна має свій власний акцент в будь-якому випадку). Вона турбує мене протягом півгодини по телефону, так, щоб тренувати її англійською мовою.

    Її син навчається в китайському і sempoa заняття після школи. Вона не відзначити, що матері в Піаже, постійно порівнюючи їх діти інші.

    Дійсно, це так складно для цих матерів розуміти, що діти в цьому віці може навчитися, граючи? Не звучить занадто пафосно, але я думав, Piaget, це високого класу школи тут, і батьки, звичайно ті, хто здобувають освіту або принаймні відкритим. Але я, здається, було доведено, неправильно, тому що якщо це, як більшість матерів виступали там, можна з упевненістю сказати, що вони "kampungan" (тобто від маленьких сіл) і не в ногу з останніми питаннями розвитку дитини.

    Мій син буде входити PG 1 в Піаже в липні цього року, і я так з нетерпінням чекаю дня, коли він буде остаточно говорити більше. :) Але я так не дивлюся вперед, щоб мій син в порівнянні з іншими. Я впевнений, що інші діти розумні студенти теж, але так, мій син у його особливим чином. Це просто, що ми ще не з'ясували, що це таке, і я сподіваюся, що школа допоможе нам розкрити свої таланти. І з упевненістю сказати, я не збираюся поступити йому в будь-яких додаткових класів найближчим часом. Він просто занадто молодий для цього, і якщо б я зробив йому вчинити, що б мандарин. Університети не потрібні діти, які можна зробити швидко, як математика і sempoa Kumon. Робочі місця не потрібні ці діти. Їм потрібні діти, які можуть постояти за себе і мають свій власний менталітет.

  3. medankota відповів на 16 червня 2009 в 8:57 вечора #

    Привіт marsangel,

    BRAVO! добре сказано .... я повністю з тобою згоден

  4. medankota відповів на 16 червня 2009 в 8:59 вечора #

    Chomel,

    Я думаю, Medanese мама отримала kiasu помилки, оскільки ми так близько до країни ... hhahaha

  5. тільки я відповів на 20 червня 2009 в 12:49 Я #

    І.М. мати з 6-річна дівчинка 14 місяців, хлопчик. Моя дівчинка була в Піаже 3 років, почав з ПГ-2, це найближчі липні вона буде присутній її основний 1-го класу, а також у Піаже. Перш, ніж вона була в Піаже я ніколи не ставив її в інший kidcourse, я викладав їй bymyself з дитиною Програм Ейнштейн я отримав з Інтернету. так що технічно Піаже це її перший досвід роботи в школі. Я сам завжди хочу, щоб мої діти мають приємний життя. Я купив їх утворення іграшки, як V-технологій, а деякі з leafrog і я завжди заохочую їх читати бо я сам це книжковий хробак ^ ^. так що моя дівчина ніколи не відвідують будь-якого класу, за межами школи, навіть не мандарин класу Тому мій муженек Рідна мова мандарин і всіх членів сім'ї основному говорять на мандарина і за її домашнє завдання мій муженек володіє мандарина і говорити і писати, щоб він навчив її, fortunetely моя дівчина не проблема, навіть мандарин до сих пір після того як вона закінчила свою к-2, вона ніколи не мала мандарин звичайно за межами школи. я буду з задоволенням, якщо ця умова тримати відбувається, але більшість моїх друзів, яких їхні діти в основний Піаже говорив, що "Thats Imposible для моєї дівчини, якщо вона не доведеться мандарин звичайно Тому Піаже мандарина в початковій повністю складно.", тому я сказав моїм чоловіком ми буде з нетерпінням чекати його ... але то це мандарин. Добре, тепер математику та англійську зовсім різні ... чому я так сказав ... ось це моя проблема з'явилася, коли моя дівчина почала її к-2-го класу, перший і другий термін, який з червня по грудень 2008 року її вчителі, як і раніше дуже задоволений своєю дівчиною поліпшення . Тому що я не поставив її у поза Звичайно, я завжди намагаюся стежити за моєю дівчині роботу в школі, просто подобається, як вона в письмовій формі або математики або мандарина і читання. Я завжди ставив те ж питання кожного разу, коли я за неї в порівнянні з класом. У третій термін, який починається після свята X'mas, це січня 2009 раптом її пропускає сказав мені, що моя дівчина була проблема в читанні і попросила мене дати їй більше практики, тому я до сих пір з моєї правило не ставити її в будь-якому Звичайно поза школою я намагаюся поліпшити свою читання сказав їй, щоб спробувати прочитати її збірка оповідань перше, то я буду їй все повна історія в мандарина тільки для гри Тому у нас є момент казку на ніч. а також, тому що я відвідали думки 4:00 в день вже достатньо, я хочу, щоб мої діти мають свій час після школи весело провести час робити те, що вони хочуть, поки в лютому її пропускає сказав мені ще раз, що моя дівчина дійсно не може розпізнати звуки алфавіту, що вона не може розпізнати різні звуки для С і К і г і в. так що мої друзі, яких її дитина такий же класі з моїм сказав мені, щоб спробувати дати їй слідувати англійської мови з її дитиною в еврика. Я запитав дівчину, і вона з радістю прийняв його (може бути, вона думала, СОГ можна зустріти подругу ще раз після школи Тому що вони близькі один до одного). так що я дозволив їй слідувати курс англійської мови, то в еврика ... всього два тижні після того, як її окремий курс її пропускає сказав мені, що вона покращилася настільки, читаючи тепер у неї не було ніяких проблем при читанні і з мого боку дівчини .. Тому що я хочу знати, яким чином вона взаємодіє із ситуацією. Коли я запитав її, так вона відповіла мені: «Мама їм дуже радий, що ви мені пішов курс вона згадує дві назви з її друзів, тому що тепер у мене є друзі, щоб робити домашнє завдання разом, навіть іноді ми вчимо один одного хто закінчив можу їх роботи ". тому я знову запитав: тепер ви можете прочитати вже ти хочеш, щоб дозволити вам продовжувати чи ні? вона сказала мені, будь ласка, не дозволяйте їй, що вона подобається вчитися разом зі своїми друзями. Тепер вона можу їсти курси англійської мови знову Тому еврика тільки математику Programe для P-1. Два тижні тому я сказав їй, що її обличчя і перетворити сумно сказала вона, чому не більше? вона настільки розчарований, так що я розповів їй, як якщо б я дозволив їй приєднатися до математики в суботу вранці, так що вона ще може навчитися з нею друзі та моя дівчина прямо обійняти мене і сказав: я хочу ... я хочу, спасибі мамі .... з тим, що з понеділка по п'ятницю моя дівчина не має ніякого класу, за винятком плавання два рази в тиждень, то. Тому я сказав вам це ... тому що не кожна мама покласти її дітей в класі, поза школою з метою просто змусити своїх дітей, щоб бути швидше ... або kiasu, може бути, причина якраз хвилюватися, якщо їхні діти можу стежити за урок або тому що вони не часу, а не не хочу, але можу ... ми ніколи не знаємо інших сімейний стан деякі мами повинні працювати деякі з них в takecare багато дітей, тому я можу сказав так тільки тому, що я ніколи не дозволяв своїм дітям takecare на няню ... я ве слуги виконувати роботу по дому, як пральна очищення та інші речі, але ніколи, якщо мої діти речі ... Я дбаю про них, так як народився в в зи робити все bymyself ... тільки тому, що я можу зрозуміти, чому деякі мама сказала, вони не мають часу ... Я можу takecare моїх дітей, і ще є час, щоб грати з ними, тому що я luckyly не потрібно нічого робити .... і я не маю про що турбуватися. у фінансовій або щось, але не всі мами, як me.im просто один з тих щасливчиків дружина і мама моя Тому тільки й спеціальні роботи, які я хотів greatfully ... це доглядати за своїми дітьми. Я вважаю, що в пошуку позитивного боку у всьому. Я завжди намагаюся думати позитивно, і я вчу своїх дітей, щоб річ позитивних у всьому ... у людей в будь проблемою ви стикаєтеся ... намагаюся думати в іншу сторону від інших людей, тому, можливо, Ви не можете судити їх так badly.My муженек одного разу сказав мені " якщо ти дивишся на мене побачиш вид на спині є чорна ... але чому б вам не йти вперед, мені й стояти поруч зі мною, так що ви не можете бачити той же вигляд, як і я, і це не біле чорним ". точки цього твердження, коли ви судите інших, ми завжди стоїмо в протилежну сторону від людей, так що ми просто подивимося, як ми хочемо і що ми можемо бачити з ourside, але якщо ви намагаєтеся думати, з одного боку, може бути, що ми бачимо не зміниться. я дотримуюся ваш блог вже кілька місяців деякі я з вами згоден, але іноді я просто думаю, не потрібно jugde люди занадто швидко ... а як мама Піаже ви пишете .... Я не кажу, що, дивлячись на людину з голови до ніг є хорошим behavier але чому б нам просто думаю, може бути, вона так дивишся на мене, що becoz їм хороші й чудові, може бути. і як я вам говорив уже Im, мама одного з Піаже також, але я ніколи не ходять до школи з метою похвалитися, а іноді, може бути, я буду носити "занадто багато для ходити в школу наряд", але я becoz відвідали піти в інше місце після fecth моя дитина і я не встиг повернутися додому зміна Бо я ніколи не дозволяв няні або водія fecth моя дитина. Може бути, деякі мами дійсно дуже потрібно, щоб показати таким чином вони будуть почувати себе задоволеним, але .... так що поки їм не деяких з них це нормально для мене вже. Тільки нехай вони будуть ... Dont судити всі мами, і я вважаю, ще багато багато мама, яка все одно для дітей, за винятком показати або змусити свою дитину, щоб бути швидше або Kia су мама в Піаже. Dont судити про всі тільки тому, що маленькі ви були бачити і знати. Ви не знаєте мене взагалі так не говорять головним чином .... їм не коментувати це, щоб протистояти вам, просто хочу, щоб ви знаєте .. Не всі мами Піаже, як ви думали. Рано у мене не було яких-небудь коментарів becoz ви ніколи не згадувати, хто, але зараз ви сказали про маму в ваш син класу і їм один. чесно кажучи, я завжди із задоволенням Ваш лист ... і здається, я знаю, що ви повторно хороша людина, якого я знаю, що ви з вашого блогу не конкретні знаю, що ви, але я просто думав, що ви гарна мама і чесно кожен раз зустріла тебе в школі іноді я дивлюся на вас, але не в негативному думаючи, що я тільки що вам цікаво в дорозі або просто ЗАСА спробувати зробити розмову Тому ж, мама, діти були в одному класі. так що, можливо І.М., який ви сказали, дивлячись на вас і щоб ви відчували себе турбувати, хто знає ритуал? і ви не знаєте, що їм думати обряд? Я вже говорив я вважаю, що в пошуку позитивну сторону від усього, як я вважаю, що всі хочуть кращого для своїх дітей. може бути, ми все просто вірять в інший спосіб зробити це. думати про хороше. Ми всі вже плутати, як дати дітям користуватися свого шкільного життя, тому не додати з мамою більше питань. чому не всі ми просто сподіваємося, що школа стане найкращим місцем для наших дітей здобувати освіту. і знову я не маю будь-які цілі ні до чого, просто спробувати, щоб ви знаєте, хто я такий, як один з мама Піаже. до і після їм шкода, якщо ви відчуваєте, возитися з цим .... і продовжуйте йти з вашої письмовій формі .. мені подобається насправді ... і я знайшла радість читати ваш блог зокрема, про дівчину з XXXXXL трусики в аеропорту ... я сміялася так голосно, поки моя дитина маленький хлопчик прокинувся. все одно спасибі.

  6. Medankota відповів на 20 червня 2009 в 11:47 #

    тільки мені ...

    ох .... в першу чергу ... Мені так шкода ... але перетнути моє серце, ти не то, що хтось чи хтось ... І на жаль, що я поняття не мають, хто ви є навіть ....

    Коли я говорю Піаже мама, її ніколи не означало все ... тільки деякі ... і всі ми знаємо, що є мами, як, що в школі .. от і все ... Мені дуже шкода, що, якщо я образив хтось ..

    Про судити мене на перший день в школі ... боже ... це не ви теж! Я навіть не знаю, як висловити словами ... але це було щось, що я випробував на першому кроці, що я ввійшов у школу ...

    чесно кажучи, тільки мамі, що я знаю, в школі, і тільки одне, що я постійно в контакті і добре знаємо, є кращим другом в jadon - Hubert сім'ї ...

    але шкода будь-кого, кого я образив незнання ють ... так як це мій блог, це те, що я просто пишу про те, як я відчуваю, речей ...

  7. тільки я відповів на 21 червня 2009 в 12:09 Я #

    Я думаю, що є непорозуміння. я не мав на увазі, хто ви говорили про це я .... і зовсім його не я offcourse, Бо я майже ніколи не розмовляти з тобою ... навіть якщо його тільки один раз, може бути .... Я просто сказав, що це може бути мені чи anyother мама ще. Я просто скажу вам свою думку про те, що ви про що писати.

    Насправді я дуже подобається ваш стиль письма ... і чесно ви відвідали здібності в цьому, так що я просто думаю, чому б вам не використовувати його, щоб ще кілька важливих питань, як .... всі знають, як horible запах Піаже ванною та умови гірші .. terrible.and основному без води. Я і багато багато інших мами скаржаться вже так багато разів, і ніякої реакції.

    Як я чув, основною ванній кімнаті набагато страшніше. так що хай ви знаєте, багато мам вже скаржаться, чому ви ніколи не згадують нічого подібного, що той факт, якщо це може зробити школа здатна забезпечити ванна кімната для дітей ... ех говорять краще, ніж тримати complaning мама питання .... хе-хе ... і назад вперед Я вже говорив вам, я ніколи не означає нічого, щоб злочин і їм ви себе не відчували себе турбувати. так само, як ви, я просто хочу, щоб ви знаєте, і не кожна мама в Піаже, як ви сказали. але іноді я просто відчуваю, тому повинні зробити інші люди unconvinient, якщо ми можемо мислити позитивно, то, можливо, він змінить свою точку зору.

    як ви сказали, все мами знаю, що ви тільки знали одна мама на Піаже, так чому ви повинні щось сказав, що може дозволити іншим зовнішнім Піаже думати негативно про маму Піаже? якщо ви один з мама теж.

    але насправді не відчуваю турбувати, я сказав вам уже мені подобається думати, з іншого боку від інших людей, тому, перш ніж я судити вас тільки ЗАСА також знати, чому ви продовжуєте думати погано про маму Піаже. просто .. так, може бути, лише деякі discusstion. її добре для мене, я до сих пір користуються ваші тексти nomatter що. просто цікаво ^ ^ так що спасибі за Ваш відповідь і буде тримати на хорошу роботу. Бог благословить вас і вашої родини.

  8. Карнавал Сімейне життя: День батька Edition | Колоквіум відповів на 1 липня 2009 в 2:43 #

    [...] Представляє Діти робить занадто багато в школі розміщена на Кота Медан [...]

  9. MH відповіли 1 жовтня 2010 в 3:17 вечора #

    Привіт, я знаю, що ви маєте на увазі з приводу занадто великий акцент на додаткові уроки поза школою тут в Медан. Я знаю, що деякі батьки, які вже поставили свої 4 і 5 років в старих додаткові уроки після школи, щоб допомогти з домашнім завданням ... (Що, чорт візьми 4-5 років старих робити з домашнім завданням або інакше, і чому не може своїх батьків допомогти з цим рівень працює, навіть якщо вони не пощастило бути засипані з ним?!).

    Я виявив, що ніщо не зрівняється проводити час зі своїми дітьми і перед всіма іншими працюючими матерями схопився і закричав на мене, я працююча мати теж, але я знайшов в організації ви можете витратити багато часу зі своїми дітьми.

    Моя дочка вчитися найбільше чином, мови, арифметики і ставлення в мене і мого чоловіка, через взаємодію з нами, а не тому, що вона не має ніяких додаткових плата за навчання або турботу нескінченні потоки нянь. Ми запечена у вихідні дні, ми бовталися разом робити декоративно-прикладного мистецтва (незважаючи на мої жорсткі обмеження, коли мова йде про те, що частина), ми купалися, сад разом, вибух на піаніно та інших інструментах разом роблячи вигляд, що в рок-групах. Вона впізнає її азбуку і цифри у всіх цих заходів і, перш за все, вона вчиться використовувати свою Ps і Qs послідовно. Що я можу ще хочете від 2.5yr років?

    Єдине, що я сумую б перебуваючи в Медан є відсутність відкритому майданчику, де вона може ув'язнити в її соціальні навички в неструктурованих час гри. Замість цього я повинен бути задоволений з введенням її в дитячий клуб і спробувати організувати гру дати (ще одне поняття, що це трохи чужі багато батьків тут теж!).

    Якщо батьки з дітьми, навколо того ж віку, які бажають організувати гру дати зі мною, я люблю його.

  10. SumashtDilovf відповіли 17 жов 2010 у 3:41 вечора #

    ???,?????? ? ?????? ???,??? ???? ?? ??? ? ??,??? ?? ?,?? ???? ? ???? ??????? ?? ???? ??? ? ???? ????? ???? ? ???????? ???.

Trackback URI | Коментарі в RSS

Залишити коментар