Nenos en Medan están facendo moi
Eu teño unha infancia memorable ... e aínda se lembraba dos tempos de forma moi clara ... o meu día típico sería como, a escola ata 3p.m, rematei a miña lección de casa fora no coche! Unha vez que ten bañeira en casa, cambiou e só sentir fronte da TV asistir debuxos animados ... Eu, entón, cea e unha vez feito coa última comida do día, eu estaba fóra fóra chutado bola con meu irmán .. (Eu era un moleque) .. e como sería oito horas antes da miña nai que chamou para chamar-nos para dentro de casa, cambiou e puxo á cama ... É o mesmo que .. divertido e sinxelo ...
Entón, cando eu dei a luz para os meus 2 nenos, quero estar seguro de que eles teñen unha agradable e unhas memorables tamén ... estivemos na casa na maior parte e só comezou a levar os nenos para Tumble Tots cando eran 7 meses de idade .. e, a continuación, matriculouse los Highscope menos 18 meses ...
Cando Jadon virou 3, os pais dos seus amigos comezaron a falar de como a súa / seu fillo asistir ás clases de debuxo, inglés, a clase ou clases de mandarín outro bebé despois do horario escolar ... un deles incluso asistir Highscope pola mañá e seguiu con Kinderland despois! ! Divertido ... pero eses pais, entón, moitas veces veñen a min e preguntou cales son as clases extras que Jadon e Elson está a tomar ... e cando souberon que eu dixen ningún, eles ían repetir a mesma pregunta para min, asegurarse de que eu entender o que eles estaban pedindo ..
Eu nunca entender moi ben porque os pais están tan ansiosos de que a velocidade da súa educación infantil .. Kumon, un centro de matemáticas, foi particularmente popular ... Eu non estou seguro se eses pais senten que queren que os seus fillos para ser máis rápido ou o que ... (eles adoran comparar quen é quen é que os nenos están en nivel Kumon) ..... se non estás familiarizado con Kumon, é basicamente centro de práctica Matemáticas ... nenos se dan follas de cálculo para simplemente practicar .. por exemplo, 2 1, 2 2, 2 +3 é dicir, as súas estas cuestións mortas fixos ...
Entón, cando Jadon entrou en K1 Piaget, o peor era ... meu Deus, a maioría dos seus compañeiros, eu diría que como o 95% deles están frecuentando clases de fóra despois da escola por uns 6 días á semana! Pode dicir que eses nenos non teñen tempo libre para facer outras cousas en todo! .. Eu admite que eu Calma no comezo tamén .. e unha vez máis, me preguntaron se Jadon e Elson son clases fóra ... e unha vez dixen que non ... excepto para o mandarín, o principal obxectivo é facer que outros adultos que falan con el na lingua ...
No seu canto, eu estaba ocupado a buscar unha serie de actividades deportivas para os nenos a facer ... como natación e, karate para a autodefensa ... ser un pai a 4 e 6 anos de idade, podo entender que os traballos escolares son importantes, pero eu me sinto que os nenos en Medan están exercitando moito do seu lado esquerdo do cerebro ..
Pregunteille entón os pais non pensan que os nenos están facendo moi, todos eles responderon o mesmo para min ... "en vez de deixar los ficar na casa e mirar televisión e xogar, e que non sabemos como ensino-los persoalmente ... 'Eu sinto moi raro escoitar esas palabras ...
Eu sinto que moitas das nais locais aquí aínda está a ter a mentalidade tradicional, como o vello sistema tradición da escola en que lotes de traballos de casa é unha obriga das escolas .. Con todo, en realidade, e foi probado e probado que os nenos precisan de actividades deportivas! e con iso, el adestra os nenos a ser un xogador de equipo e un líder, onde estes son os 2 factores vitais necesarios no mundo real que todos ollar para fóra máis un individuo ...
VDO e xogos, foi comprobada para axudar os nenos na capacidade de aprender .. e eu absolutamente soportar ... que son sorprendido? Os xogos de adestramento-los a pensar rápido e reaccionar aos problemas e situación mellor .... Se algún día falo iso para as nais seu compañeiro, deben pensar que eu son unha muller tola ... (desculpe, non puido atopar de novo o enlace para estes artigos)
para argumentar que os pais non teñen tempo e capacidade para ensinar o propio fillo, a súa deprimente escoitar iso ... e, en definitiva, parvo e unha escusa ... IMO, os nenos aprenden mellor cos pais e que, como un pais van coñecer os puntos fortes e débiles de o noso propio fillo ... como en terra, estes pais pensan que a través do envío de fóra para as clases extras pode tornalos Skyrock mellor ... con un estender, si, pero aínda non o mesmo que pasamos o tempo con eles ..
peor aínda, os pais despois queixa-se de como $ $ $ que están a pagar cada mes nas clases extras ... cando escoito iso ... Eu só quero facerlles preguntas ... pero como todos sabemos ", tanto como nós pode estar seguro, algúns as cousas son mellores cando non ditas "
Popularity: 7% [ ? ]
medankota o 16 de xuño de 2009 no Vivo Medan , Medan Escola
10 Responses to "Nenos en Medan están facendo moi"
Trackback URI | RSS dos comentarios




















































Chomel respondeu o 16 de xuño de 2009 ás 8:58 pm #
marsangel respondeu o 16 de xuño de 2009 ás 02:31 #
É divertido como escribiu iso só uns días despois de unha chamada memorable da miña cuñada. É moi memorable, porque dous teñen opinións moi diferentes cando se trata de educación infantil. Ela expresou a súa decepción con Piaget, porque non existe un exame para o K1 alumnos. Quedei estarrecido cando oín iso, pero deixei que pasou con ela reclamando. Ela dixo que mantivo a perseguir os profesores, pregunta por que non había probas, e porque os alumnos non foron clasificados.
Serio, ten sempre de ler as revistas para pais ou libros? Será que escoitou falar de aprendizaxe holística e conceptos múltiples intelixencias? Ou, polo menos, Montessori? Que cada neno é único e é mellor se incentivos-los a proseguiren os seus talentos?
Eu tiña pena do seu fillo porque ten que ir a casa a unha sesión de ortografía coa súa nai. Dúas veces ao día. E ela somete-lo a cousas ou palabras non ensinadas aínda na escola e, a continuación, me molesta cando non sabe como pronouce esas palabras correctamente. Realmente dixo que quería o seu fillo a falar como un nativo, é por iso que buscou a miña axuda. Sinto moito, pero eu nacín aquí e non importa o que, non hai ningunha maneira que eu nunca vai ser capaz de ter un acento nativo (de feito, cada país ten o seu propio acento de calquera xeito). Me molesta por media hora ó teléfono, só para adestramento-la en Inglés.
O seu fillo está matriculado na clase de mandarín e sempoa despois da escola. Ela mencionou que as nais en Piaget están constantemente comparando os seus fillos a outros.
Realmente, é tan difícil para estas nais a entender que os nenos nesa idade poden aprender a xogar? Non parecer moi esnobismo, pero eu penso que Piaget é unha escola de gama alta aquí, e os pais son certamente os que son educados ou, polo menos, de mente aberta. Pero parece que estaba probada errada, porque se é así que a maioría das nais actuou alí, é seguro dicir que son "kampungan" (ou sexa, de pequenas aldeas) e non acompañou os últimos temas do desenvolvemento do neno.
O meu fillo vai estar entrando en PG 1 Piaget en xullo deste ano e estou moi ansioso para o día en que finalmente vai falar máis.
Pero eu non estou tan ansioso para ter o meu fillo en relación aos outros. Estou seguro que os outros nenos son estudantes intelixentes tamén, pero así é o meu fillo á súa maneira especial. É só que aínda non descubrín o que é, e eu estou esperando que a escola vai axudarnos a descubrir o seu talento. E seguro dicir, eu non vou matricula-lo en todas as clases extras en breve. El é moi novo para iso, e se eu fixese rexistro-lo, iso sería o mandarín. As universidades non precisan de nenos que poden facer matemáticas rápidas como sempoa e Kumon. Os lugares de traballo non necesita eses nenos. Precisan de nenos que poden estar ata para si mesmos e teñen a súa propia mentalidade.
medankota respondeu o 16 de xuño de 2009 ás 08:57 #
Ola marsangel,
BRAVO! ben dito .... Eu concordo totalmente con vostede
medankota respondeu o 16 de xuño de 2009 ás 20:59 #
Chomel,
Eu creo que nai Medanese ten os erros kiasu xa que estamos tan preto do país ... hhahaha
só me respondeu o 20 de xuño de 2009 ás 12:49 pm #
im unha nai dunha nena de 6 anos de idade un neno duns 14 meses. A miña nena está en Piaget 3 anos agora, comezou a partir de PG-2, en xullo deste ano que vén vai participar da súa clase un principal, tamén en Piaget. Antes de que estivo en Piaget nunca poñer-la en outro kidcourse, i ensinou o seu bymyself con programes Baby Einstein que eu teño de internet. entón tecnicamente Piaget é a súa primeira experiencia na escola. i eu sempre quero que os meus fillos teñen unha vida agradable. eu compras os xoguetes educativos como v-tech e algúns dos leafrog e sempre incentivos-los a ler porque son eu mesmo é un lector ávido ^ ^. por iso nunca a miña nena asistir a calquera clase fóra da escola nin mandarín clase coz miña lingua materna é o mandarín marido e todos os membros da familia sobre todo falar en mandarín e para o seu deber de casa meu home fluente en mandarín tanto falar e escribir para el ensino-la, fortunetely miña moza non hai ningún problema en mandarín ata agora despois que terminou o seu k-2 que nunca tivo curso de mandarín fóra da escola. i será moi ben esta condición se manter en marcha, pero a maioría dos meus amigos a quen os seus fillos en Piaget primario dixo que "iso é imposible a miña moza se non ten curso de mandarín coz Piaget mandarín no ensino primario completamente difícil." Entón eu dixo ao meu home nós vai mirando cara diante para el ... pero iso é é mandarín. Ok, agora Matemáticas e Inglés é totalmente diferente ... por iso que eu dixen iso ... aquí é o meu problema apareceu cando a miña nena iniciar a súa K-2 clase, primeiro mandato e segundo, que é de xuño a decembro de 2008 os profesores aínda moi satisfeito coa miña melloría nena . Por qué non poñer-la en claro fóra sempre tento seguir o meu traballo rapaza na escola, do mesmo xeito como ela é escrita ou matemática ou mandarina e lectura. Sempre facía a mesma pregunta cada vez que eu busca-la a partir de clase. No terceiro mandato, que é iniciado despois de festivo X'mas, é xaneiro 2009, de súpeto me dixo que sente falta da miña moza tivo un problema na lectura e me pediu para deixar a máis práctica, entón eu coa miña regra de non poñer-la en calquera curso fóra da escola i tratar de mellorar a súa lectura por díxolle para tratar de ler o seu libro de contos primeiro e despois eu vou lle dixen que toda a historia completa en mandarín só para o xogo de coz temos un momento historia para durmir. e tamén porque ve un pensamento 4 horas ao día xa chega, quero que os meus fillos teñen o seu tempo despois da escola é tempo de diversión para facer o que eles queren, ata que en febreiro ela perde me dixo de novo que a miña moza realmente non pode recoñecer o sons do alfabeto como se ela non pode recoñecer o son diferente para c e K g e j. entón os meus amigos a quen o fillo dela é de clase mesmo co meu me dixo para tratar de deixar a seguir aula de inglés co neno no Eureka. Pregunteille a miña moza e ela pronto o recibiu (quizais pq ela pensou pode atopar o seu amigo de novo despois da escola pq eles pechan entre si). así que eu deixar a seguir Curso de inglés, a continuación, en Eureka ... só dúas semanas despois do seu curso particular do seu erra me dixo que mellorou moito en ler agora non tivo ningún problema na lectura e do meu lado nena .. coz quero saber como é que reacciona coa situación. Cando lle preguntei isto é como me dixo: "Mamá estou tan feliz que me pasou o curso con ela menciona o nome de dous dos seus amigos, porque agora eu teño amigos para facer lección de casa xuntos, mesmo, ás veces, ensinar uns a outros que non podo rematar seu traballo. "Entón eu preguntei de novo, agora pode ler xa que quere que eu deixe de seguir ou non? me dixo por favor deixala saír, ela gusta de aprender xunto cos seus amigos. agora ela non pode ter Curso de inglés de novo coz Eureka só programe matemática P-1. Dúas semanas atrás eu dixo a ela que é o seu rostro queda triste, ela dixo por que non máis? está tan decepcionado así que eu dixo a ela como se eu deixar a unirse clase de matemáticas na mañá do sábado, para que aínda pode aprender cos seus amigos e miña moza directamente aperta-me e dixo que eu quero ... quero mamá, grazas .... por que de seg a venres a miña moza non ten ningunha clase excepto natación dúas veces por semana entón. por iso que eu che dixen iso ... porque non poñer nai todos os seus fillos nunha clase fóra da escola de propósito só para facer os seus fillos para ser o máis rápido ... ou kiasu, quizais a razón é só preocuparse de que o seu non podo nenos seguen a lección, ou porque non ten tempo, non non quero, non podo ... non sabemos demais situación familiar nai algúns teñen que traballar algúns de Takecare moitos nenos, por que eu podo dicir así só porque eu nunca deixe miña Takecare nenos por unha babá ... i ve un servo a facer tarefas domésticas como lavar limpeza e outras cousas, pero nunca se meus fillos cousas ... Eu coido deles dende que naceron a partir dunha zi facer todo bymyself ... só por mor do que eu podo entender por que algúns dixeron que a nai non ten tempo ... Eu podo Takecare dos meus fillos e ainda ten tempo para xogar con eles porque luckyly non teño que facer nada .... e eu non teño nada que se preocupar. no financeiro ou calquera cousa, pero non todos como nai me.im só un de esposa e nai de sorte pq o meu traballo só e especial que greatfully quería ... é coidar dos meus fillos. eu creo en atopar lado positivo en todo. Eu sempre intento pensar positivo e eu ensino meus fillos a cousa positiva en todo ... en persoas de calquera problema que afronta ... intente pensar polo lado diferente das outras persoas, entón quizais non pode xulgar-los para badly.My marido me dixo unha vez " se ollar para min podes ver a vista na miña volta é un negro ... pero por que non andar para adiante de min e estar ao meu lado para que non poden ver a mesma visión que eu e el é branco non é negro. "a piques de este declaración é cando xulgar os demais, sempre queda do lado oposto da xente así que só ver como queremos eo que podemos ver a partir ourside, pero se tentar pensar a partir do mesmo lado, quizais o que vemos vai cambiar. eu sigo o teu blog xa algúns meses que eu estou de acordo con vostede, pero ás veces eu só creo que non precisa jugde persoas demasiado rápido ... como como a nai Piaget escribe .... eu non dixen que ollar a unha persoa da cabeza aos pés é un behavier bo, senón porque non fai nós pensar que quizais me parece que becoz im bo e marabilloso, quizais. e como xa lle dixen un dos im nai Piaget tamén, pero eu non ir á escola co propósito de mostrar, pero, ás veces, quizais eu vou usar "de máis para ir a roupa da escola", pero que becoz i ve ir a outro lugar despois fecth meu fillo e eu non teño tempo para ir a casa a cambio porque eu nunca deixe babá ou controlador fecth o meu fillo. Quizais algún nai realmente precisa amosar que eles se sintan satisfeitos, pero entón o que .... como im longo algúns deles non iso é ok para min xa. Só ten que deixar los ser ... Non xulgar todos mamá e eu creo que aínda ten nai moitos moitos que realmente importa para os nenos, excepto para amosar ou forzar o neno a ser o máis rápido ou Kia su nai no Piaget. dont xulgar todos só porque algo pequeno que foi ver ou saber. vostede non me coñece así que non dicir a maioría .... im non comentar isto para confronta-lo, só quero que vostede sabe .. non nai todos Piaget como penso. No inicio non había ningún comentario becoz nunca mencionar que, aínda que agora que dixo sobre a nai na súa clase fillo e im a un. Sinceramente eu sempre apreciar a súa escrita ... e creo que sei que vostede é unha persoa legal sei que a partir do seu blog non específica sei que, pero eu só penso que unha boa nai e honesta sempre que che coñecín na escola, ás veces eu ollo para vostede, pero non no negativo pensar que eu só atopei interesante no seu camiño ou que só wana tentar facer unha conversa nai coz mesmo que os nenos se na mesma clase. entón quizais im o que dixo mirando para ti e facer vostede se sentir molesta quen sabe rito? e non sabe o que estou pensando rito? Eu xa che dixen eu creo en atopar lado positivo de todo como eu creo que todos desexamos o mellor para os seus fillos. quizais todos nós cremos no xeito diferente de facelo. pensar positivo. todos xa confundir como deixar os nenos gozan da súa vida escolar, polo que non sumar as cuestións máis nai. por que non todos esperamos que a escola sexa un lugar mellor para os nosos fillos para obter a súa educación. e unha vez eu non teño ningún propósito para nada, só tentar que sabe quen son eu como unha nai Piaget. antes e despois im moito se sente que se preocupar con iso .... e continuar coa súa escrita .. Me gusta realmente ... e eu atope un pouco de alegría en ler o teu blog especialmente sobre unha moza con calcinha xxxxxl no aeroporto ... eu rin tan alto ata o meu bebezinho acordado. grazas nela.
Medankota respondeu o 20 de xuño de 2009 ás 11:47 pm #
só eu ...
oh querido .... Primeiro de todo ... Eu sinto moito ... pero atravesar o meu corazón, non é que alguén ou ninguén ... e lamento dicir que eu non teño idea de quen é vostede mesmo ....
cando digo Piaget nai, a súa todo nunca quixo ... só algúns ... e todos sabemos que hai nais que, como na escola .. iso é todo ... Eu sinto moito que se teña ofendín a alguén ..
sobre a xulgar o meu primeiro día de escola ... meu deus ... non é vostede tamén! Eu non sei mesmo como poñer en palabras ... pero era algo que eu probei na primeira etapa que entrei na escola ...
honestamente, a nai só que eu sei que na escola e é o único que estou constantemente en contacto e coñecer así é o mellor amigo do Jadon - familia Hubert ...
Sentímolo mais a calquera persoa a quen eu ofendín ly descoñecido ... como este é o meu blog, é algo que eu só escribo de como eu me sinto das cousas ...
só me respondeu o 21 de xuño de 2009 ás 12:09 pm #
Creo que hai un malentendido aquí. Eu non quixen dicir que dixo sobre min é .... e absolutamente non o seu min offcourse, coz i case nunca teñen unha conversa con vostede ... aínda que o seu só unha vez, quizais .... Eu só dixo que podería ser eu ou outra persoa anyother nai. Eu só digo a miña opinión sobre as cousas que escribe sobre.
De feito, realmente me gusta do seu estilo de escritura ... e honestamente, ve unha habilidade que, por iso eu só penso que por que non usalo para algún problema máis importante, así como .... todo o mundo sabe como o cheiro horible baño Piaget ea condición é peor .. terrible.and todo sen auga. Eu e mamá moitos moitos outros xa se queixa moitas veces e ningunha reacción.
Como eu oín baño principal é moito máis terrible. por iso que sabe nai moitos xa reclaman por que nunca mencionar algo así como o feito de que se pode facer a escola ofrecer un baño capaz para os nenos ... Yeh dixeron mellor que manter complaning a cuestión nai .... hehe ... e para tras para a fronte eu xa che dixen que eu nunca significou nada para ti e ofensa im me sentir incómodo. así como eu só quero que vostede sabe tampouco nai en todos os Piaget como dixo. Pero ás veces sinto que as persoas doutros unconvinient se podemos pensar positivamente, quizais el vai cambiar o noso punto de vista.
como dixen todo nai sabe que só coñecía unha nai en Piaget, entón por que ten que dicir algo que pode deixar os outros fóra Piaget pensar negativamente sobre a nai Piaget? Se vostede é un dos nai tamén.
pero realmente non sentir incómodo, xa che dixen que me gusta de pensar que por unha banda diferente das outras persoas así antes de xulgalo só wana sabe tamén por que pensas que manter malo sobre a nai Piaget. só iso .. si quizais uns poucos discusstion. o seu ok para min aínda gozar da súa escrita que nomatter. só curioso ^ ^ entón grazas pola súa resposta e continúe no seu bo traballo. Deus bendiga vostede ea súa familia.
Entroido da vida en familia: Día do Pai Edition | Coloquio respondeu o 01 de xullo de 2009 en 2:43 am #
[...] Preséntase Nenos facendo moito na Escola publicado en Kota Medan [...]
MH respondeu o 01 de outubro de 2010 ás 15:17 #
Ola, eu sei o que dicir sobre énfase excesiva en clases extras fóra da escola aquí en Medan. Sei que algúns pais que xa poñen os seus 4 e 5 anos de idade en clases extras despois da escola para axudar coas súas leccións de casa ... (Que diaños 4-5 anos facendo traballos de casa de calquera xeito e por que non pode axudar os seus propios pais con ese nivel de funciona mesmo se son o azar de ser bombardeado con el?).
Descubrín que nada bate gastar tempo cos seus fillos e antes de todas as outras nais que traballan pulou e gritou comigo, eu son unha nai que traballa moito, pero eu penso coa organización aínda pode pasar algún tempo de calidade cos seus fillos.
A miña filla aprender máis sobre maneira, a linguaxe matemática, ea actitude de min e meu marido, a través da interacción coa xente non, porque ten todas as mensualidades adicionais ou coidadas polos fluxos interminables de babás. Nós asados os fins de semana, saímos xuntos facendo artes e oficios (a pesar das miñas limitacións graves cando se trata de parte), nadamos, xardín xuntos, bang no piano e outros instrumentos xuntos finxindo ser en bandas de rock. Ela descobre que o seu ABCs e números a través de todas estas actividades e, sobre todo, ela aprende a usala Ps e QS de forma consistente. O que máis podo querer dunha vella 2,5 YR?
O único que eu perda b estar en Medan é a falta de parque aberto onde un pode mellorar nas súas habilidades sociais en tempo de xogo non estruturados. Pola contra eu teño que estar satisfeito coa pertenza ao Infantil e tentar arranxar datas do xogo (outro concepto que é un pequeno alieníxena para moitos pais aquí tamén!).
Se algún pais con nenos ao redor da mesma idade desexan organizar datas do xogo comigo, eu adoro.
SumashtDilovf respondeu o 17 de outubro de 2010 ás 15:41 #
??,??? ? ??? ??,?? ?? ? ?? ? ?,?? ? ?,? ?? ? ?? ???? ? ?? ?? ? ?? ??? ?? ? ???? ??.