Singapur Piaget Acadèmia
Singapur Piaget Acadèmia de Medan, actualment coneguda entre els vilatans com un dels millors de l'escola en Medan .. així ....
Bé, he de reconèixer que l'escola està bé ... bé .. Jo era i segueixo sent feliç amb el meu dos nois desenvolupament de l'educació a l'escola fins que vaig veure la setmana passada .... t'importa .. això no és la primera vegada ... de fet, va succeir diverses vegades per als meus dos fills ..

el que es veu és el treball del meu fill gran que es troba actualment en K2 @ Piaget ... Al principi, jo no pensava molt i simplement pensa que les senyoretes estaven ocupats i en la pressa és així, suposant que el que va escriure van ser tots correctes, per la qual cosa simplement va donar un TICK a totes les respostes.
Però és quan em va revisar la feina amb el meu fill i li va dir que ell havia fet malament, sense comprendre que ell em va assenyalar que ell va escriure '1590 '(la resposta correcta), però la seva decisió li va dir que ell està equivocat! ... després a pensar que està mentint, així .. Sovint practicar aquestes equacions matemàtiques amb ell a casa, i ell no té problema a respondre a la meva ...
Pensar que el professor és negligent ja és inacceptable per a mi ... Però, a dir el noi que està equivocat! entra en contacte amb els meus nervis .... de debò, aquestes són les matemàtiques molt bàsiques que els nens necessiten saber i l'escola es el que és tan confús per a ells??? ...
Francament, el que estic fent amb els meus 2 fills és que els estic guiant personalment a la llar amb programa d'educació de Singapur ... el que jo faig és apoderar-se dels llibres de text de la de Singapur estàndard de l'escola i els utilitzen com una guia per mantenir el nivell correcte de coneixements ..... això pot sonar molest per a alguns pares, però no estic 100% satisfet amb el que l'escola Medan està posant en el cervell del meu fill ...
Per a altres escoles a Medan, si us plau vegeu el Directori Llistat d'Escoles a Medan
Popularitat: [37% ? ]
medankota el 6 de febrer de 2009 a Guies , Medan, l'Escola
14 Responses to "Singapur Piaget Acadèmia"
Trackback URI | Comentaris RSS




















































Chomel respondre el 11 de febrer 2009 a les 09:13 #
Crec que s'ha d'aclarir amb el professor o presentar una queixa davant l'oficina d'administració, en cas contrari si nosaltres com a pares no es queixen, la norma segueixen baixant ..
Medankota respondre el 24 de febrer 2009 a les 18:27 #
bé .. els assumptes que ara es va aclarir, explicar i va atendre .. tot està bé ...
Joe va respondre el 22 de Oct de 2009 a les 10:14 #
Hi there.
què t'importa a explicar com tot està bé ara?
Com a professor, jo estic interessat en saber com un error pot ser justificada.
Gràcies
Joe
medankota va respondre el 06 de novembre 2009 a les 6:13 pm #
bé .. ha explicat que des Jadon sovint contestat totes les preguntes correctament ... així que simplement es suposa que el que ell va escriure en eren els correctes ... per tant, tic-tac ..., sense una segona mirada ... ^ - ^
núvia va respondre el 08 de novembre 2009 a les 11:41 #
bo, jo sóc un graudates o-lvl de Spa-Medan.
Sí, és una bona escola incomparison amb l'escola d'una altra llauna local.
Queixar en realitat podria ser arribar a la offfice administració.
Queixar-se ha de ser, crec, perquè SPA necessitat de mantenir i millorar la seva qualitat i estàndard.
agongkia respondre el 05 de desembre 2009 a les 07:43 #
Puc veure que el noi li va donar tres equivocada el answers.The només és enganyosa, és que el professor ha de marcar una creu en comptes d'una paparra., Encara que la resposta correcta va ser escrit pel professor a continuació (en el cercle).
Pot ser que el mestre està intentant no ferir els sentiments del nen, especialment si el comportament dels nois semblen ser egoista? Ho sento si sona ofensiu.
Alguns mestres pobres hi són per guanyar-se la vida honradament però la por a perdre la feina i poden tenir por a ofendre el rich.Rich se sap que es queixen en el més mínim error.
vincular respondre el 2 agost 2010 a les 3:15 pm #
Medan, com els nervis d'alta va destacar la gent per via oral, en la meva ment que no era una notícia sorpresa.
moltes incondicionalment professor actua com una actriu ... però, ha de comportar-se com un mestre.
en la meva experiència contra el conflicte al SPA, si us plau envieu la seva queixa a l'administrador (ms. Sumarni i amics), que va a manejar amb cura i més somriures ...
amablement es refereix a
Bio laboratori de SPA 2
1234 va respondre el 25 ago 2010 a les 17:31 #
He sentit de la meva amiga que gairebé tots els professors són filipins i filipí realment no es preocupen per les raons que fan que tot i que té vostè raó. Simplement crec que és el que és correcte i perfecte.
:) Va respondre el 22 de set 2010 a les 16:36 #
Hi there.
Bé, d'acord a les meves experiències, la majoria dels meus mestres anteriors em va ensenyar bé .. Potser, en aquell moment, ella estava aclaparat per la quantitat de treball que havia de fer, així, es va decidir tancar els ulls sobre ell 2. No estic encoratjant a qualsevol, però, cal anar per davant i ho notificarà a la persona a càrrec immediatament.
solterona respondre el 15 d'abril 2011 a les 4:43 pm #
Hola,
En realitat no és d'estranyar en absolut. He ensenyat a molts estudiants de Piaget, el SIS, SIA, punts de venda, etc, i per ser honest, els programes escolars fa pudor, per no parlar dels professors d'allà. De vegades els pares són egoistes, els agrada per augmentar el seu ego sense pensar en les necessitats dels nens, que pensaven que en matricular els seus fills a les escoles d'alta gamma i cars que els va posar en l'aire i que tenen alguna cosa per estar orgullosos de que el seu cercle de amics li van preguntar sobre l'escola dels seus fills.
Els pares sovint fascinats per les paraules "internacionals", "parlant nadiu", "pla d'estudis de Singapur", etc, però quants de vosaltres realment els pares s'adonen de la qualitat dels professors? Puc contractar un nord-americà com un mestre a la meva escola, però es pot ensenyar a la regió d'Amèrica realment? ¿I si ell / a només un motxiller o una donzella de tornada al seu seu / país? El fet que ell / ella té una etiqueta com American cabell, ros, ulls blaus i es pot parlar anglès a continuació, vostè pot garantir que ell / ella pot educar els seus fills?
Els pares han de veure que nosaltres, aquí a Medan no està utilitzant Anglès com la nostra llengua materna i en forçar el pla d'estudis de Singapur en el sistema d'educació dels nens només farà que els nens estressats i tenir problemes en la captura de les matèries que s'ensenyen a l'escola, com a resultat els nens seran menys feliços, menys cap a la comprensió dels temes donats i no obtindrà més intel · ligents en comparació amb altres estudiants de les escoles locals, com ara Sutomo o metodista.
Imagineu, un estudiant de P2 (al voltant de 7 anys d'edat) va ser ensenyat sobre la fracció (en matemàtiques) i el temps present perfecte continu (per a l'assignatura Anglès), així que boig! Tenir una pietat d'aquests nens, donar-los més temps per jugar i aprendre del seu entorn en lloc de obligar-los a estudiar i les classes tot el temps.
Si us plau, ometeu la idea que car és sempre bo, o de marca és molt gran. Els pares, estàs malgastant els diners per a l'estat. Estàs arruïnant als seus fills només per satisfer la seva ambició vaga.
No va arruïnar la infància, que els permeti viure com un ésser humà, no un robot
Hi-5 va respondre el 29 de maig de 2011 a les 24:44 #
Hola soltera,
Escoles com Piaget i el SIS utilitza els llibres de text mateixes escoles de Singapur. Si el sistema educatiu de Singapur és un que és molt apreciada a Àsia, llavors com podria el pla d'estudis de Piaget o al SIS sigui en pitjor? L'únic factor que pugui afectar les escoles seria el lliurament i la qualitat dels docents. Estic d'acord que hi ha ovelles negres a totes les escoles, no només a les escoles de la marca així trucades. He sentit parlar dels mestres irresponsables i de qualitat inferior a Sutomo i metodista abans de molt, així que serem més oberts de ment i no en estèreo del tipus de les escoles internacionals de negocis i cada institució als pares estafadors dels seus diners. Les escoles han de ser informats quan els pares descobreixen els mestres poc fiables. D'aquesta manera, els nostres fills seran capaços de gaudir d'una millor educació. Anem tots a ajudar les escoles es converteixen en un lloc millor per als nostres fills a aprendre i créixer.
Hi-5 va respondre el 29 de maig de 2011 a les 24:49 #
Si us plau, permeteu-me afegir que, d'acord amb les meves conclusions, les escoles com Sutomo o metodistes tenen més proves i exàmens que schools.Therefore "internacional", no veig com Sutomo o estudiants metodistas poden tenir una infància amb el menor estrès acadèmic.
Cassie va respondre el 23 de juliol 2011 a les 02:25 #
Francament em sorprèn que algú respongui en aquest bloc pretén ser un mestre de la matrícula-Suposo que ja no es pot aplicar Anglès correcte! Potser hauria de mirar en les seves pròpies qualitats i qualificacions abans de posar en dubte les dels altres.
Keegan va respondre el 20 de setembre 2011 a les 00:12 #
ha! scoozy? ba ba de caca?